Blää på mig



Vaknade på helt fel sida,känns inte kul att vakna så.
Blir så himla trött på mig själv då,låter knäppt med det är sant.
Men som tur e så e dagen snart slut för mig och hoppas på att vakna på den andra sidan i morgon ;)

Blev tidig hemgång från jobb idag,rena snö kaoset.
Det var inte så kul att köra i det och där var vallar av snö överallt.Vägen hade inte längre två filer utan en.
Lite trött på detta snöandet nu,längtar verkligen efter våren och solen.

Får se om det blir jobb och skola här i morgon,kanske e insnöade...Vem vet...
Lär vi märka i morgon.

Och jag hoppas verkligen att jag vaknar på rätt sida ;)
Har verkligen räknat till 10 flera gånger idag,bara för att klara dagen.

Nu e det hopp ner i loppelådan ♥


Kommentarer
Postat av: s a n n a.

ge oss vår. sol. värme. ja ja ja <3 du e söt när du e suris, hihi min snutt <3

2010-02-03 @ 19:22:16
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0