En ny förändring





I går hände det mycket :)  .Först på morgonen var det dags för tandläkaren i Malmö,hade med mig Sannisen. Mycket roligare att ha någon med,än att åka själv. Men brukar vara så att hon jobbar när jag skall dit.
Men så var inte fallet igår *glad*. När vi var färdiga där och skulle åka iväg,så satt vi fast med bilen haha...Men jag som e så envis skulle fixa oss ut .Det fixade jag galant,fast bilen luktade en aning brännt haha,men ut kom vi.
Sen kom vi på att vi hann med en fika innan jag skulle hämta barn,så vi körde till Landskrona.In på expresso house,beställde kaffe och macka.Sen fick jag iden att vi skulle gå och kolla om frisören kunde klippa mig,men då skulle jag göra det som idag. Men så blev det inte,klippningen blev av igår. Fick ändra planerna lite på att hämta barn och Sanna fick ändra sina.Vi möte upp Fia med,så hon följde oxå med. Tack,för att ni följde med :) .

Sen körde jag Sanna till hennes faster,sen hem och hämta barnen. Lödde stod på tur,Linus skulle klippa sig och köpa present tills idag. Linus klippning gick på 900 kr,blev helt ställd...Jag sa till hon,du vet att det var ett barn du klippte va...Hon där,ja då  han fick rabatt oxå...va,rabatt och det kostade 900kr..Rena stölden för ett litet barn,tyckte jag...Men men,nu e det gjort och vi lär ju inte gå dit fler gånger.  Men Linus blev nöjd och det är ju huvudsaken.Idag skall han på filmkväll och jag skall hämta han klockan 22.00,hinner jag kolla lite melodifestival.
Nu skall jag nog be danne att få en massage i nacken,har så himla ont...Och han får smörja in med tigerbalsam.
 
Ha en mys dag ♥


Kommentarer
Postat av: s a n n a.

det blev en rejäl förändring gumman, men det klär dig :) du blev om möjligt ännu snyggare, hihi <3 tack för mysig dag! PUSS

2010-02-07 @ 22:12:27
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0