Jabbado...



Här e lite bilder sen i morse...Hittade istappar när jag öppnade dörren....

Idag har varit en bra dag,fast den har gått lite sakta...Och det var ännu bättre när jag slutade jobba idag.
Äntligen helg för mig :)  wuhu....Så nu e det mys för hela slanten.

I morgon bär det i väg till tandläkaren,kanske inte så mycket mys ...Men förhoppningsvis sista gången,jag skall till dom....*glad*  Och väldigt stolt över mig själv...*klapp på axeln till mig*.
Ska ha Sannisen med mig,skit skoj...Äntligen lite Sanna och Madde,var ju ett tag sen sist.
Fast hon längtade efter en sovmorgon haha...Det får hon inte,men hon får gärna åka med jamasen om hon vill ;).

Nä,nu skall jag ta och äta...Sen e det natt för min del.Upp och iväg med barnen,sen ringa och väcka Sanna.

Kiss kiss ♥


Kommentarer
Postat av: Magda

Då har jag hittat dig oxå :-). Tack för en trevlig (men kort) pratstund igår. Gissa om B var irriterad när jag kom hem. Anton hade tydligen trotsat med honom hela tiden vilket han inte gör med mig på hela dagarna. Han får gärna fortsätta spara trotset till B i fortsättningen oxå.

Kram

2010-02-05 @ 09:33:06
URL: http://familjenpetersen.blogspot.com
Postat av: s a n n a.

mys mys med en Sanna&Madde dag <3 Längesen! Jag ser fram emot den 20:e :) Ska bli såååå roligt gumman.

2010-02-05 @ 23:00:26
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0