Måndag och allt suger



Vaknade upp och kände mig som ett gamalt äckligt monster..
Jag trivs mindre och mindre med min nya frisyr...
Det är inte det att den e ful eller så,men jag passar verkligen inte i den.
Ser ut som en gammal tant.
Men tror nog att jag inte hade varit nöjd men någon annan frisyr heller,
jag e aldrig nöjd och kommer aldrig till att bli nöjd med mitt utseende.
Kvittar vad folk säger,så tar jag inte det till mig.

Idag e det Måndag,skit tråkigt att helgen bara försvann.
Ville verkligen bara ta det lungt och mysa.
Men poof så var helgen över.
Kan alltid hoppas att veckan går fort,e ledig till helgen :)
Ska snart ta och göra vid mig,så jag inte blir sen att hämta Sanna.
Skall köra henne till fabro doktorn och hålla handen.
Sen e det jobb för hela slanten,slutar 19.30 idag...Ovanligt...Not.

It´s time to go....Kiss and hugs ♥


Kommentarer
Postat av: s a n n a.

så få du inte tänka .. du e jätte fin i din nya frisyr .. inget gammalt över den alls! PUSS på dig min finaste vän <3 tack för du höll mig i handen ;)

2010-02-08 @ 12:43:18
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Monica (Sannas mamma)

Ja inte för att du är här så ofta och jag antagligen kommer att träffa dig innan du besöker din blogg... men jag vill ändå komma med ett jättegrattis till er underbart söta lilla son! Nu är längtan efter Baby X och att bli mormor ännu större.

Kram på er!

2010-10-07 @ 11:08:57
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0