Solen e verkligen framme :)



Blev lite gladare när jag vaknade i morse,solen var framme...wuhu
Sen e det Torsdag,ännu bättre...Snart slut på veckan och man e ledig :)
Ska bli skönt att vara ledig två dagar,semester i morgon och ledig Lördag...Mys

Har hunnit städa lite här nu på morgonen,slipper man göra det när man kommer hem vid 20.00.
Då har man verkligen ingen lust eller ork att börja städa.Då vill man bara mysa med familjen .
Och nu märker jag att klockan har gått fortare än vad jag ville.
Ibland hade det varit bra om man hade kunnat stanna den och ibland dra fram den ;)

Ska hinna hem till mammsen och sen apoteket innan det är dags att jobba lite.
Hmm...vill verkligen hitta nya ljus,kanske hinner in någonstans för att kolla...Måste ju dekorera nya ljus fat nu.Kan ju inte ha samma dekoration hela tiden...boring.

Nä,dags att hoppa i skorna...så vink vink ♥


Kommentarer
Postat av: s a n n a.

du e söt gumman :) mysigt med ljusfat .. jag har fått göra med värmeljus nu för jag fryser hela tiden .. isch! vi ses imorgon :d PUSS

2010-02-04 @ 16:34:50
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Minna

Ritigt snygga bilder! :)

2010-02-07 @ 19:09:13
URL: http://minnaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0