Har lärt mig en läxa :P




 Skulle egentligen skrivit i bloggen i går, när jag kom hem från jobb.
Men pga att jag fick en allergisk reaktion på maten jag åt igår,så blev det inget av.
Allergi tabletterna gjorde susen,så det gick över till sist.
Aldrig mera att jag ska äta den maten...Jefla jag som köpte en färdig rätt,som jag aldrig hade ätit för :P
Men det gör jag ju inte om.
Så nu har jag lärt mig en läxa,att man ska läsa vad det innehåller.

Har jobbat idag och det gick ju bra.Fast det var inte så mycket folk,så tiden gick väldigt sakta.
Fast folk har väl kanske inte pengar kvar efter Jul och nyår.
Så det lär va tomt på folk på jobb ett tag till känns det som.
Men arbetsdagen tog slut efter alla om och men.
Wuhu :D

Väl hemma var det att köra in till stan igen,hämta låne bil tills i morgon.
Sen på hemvägen blev det PIZZA.
Väldans gott va det.......mums mums.

Så nu e man mätt och belåten :)

Ha en underbart mysigt kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi vad söt du är gumman :) så bra att allergitabletterna hjälpte :)

2010-01-14 @ 18:20:27
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0