En sådan där......



f:weheartit.com




Vaknade med världens dunder huvudvärk idag...Pi fan,säger jag bara...Och den vill inte försvinna alls.Den lär stanna hela dagen tills jag lägger mig i kväll ....bläää,på den.

Och inte bara det,man kollade ut genom fönstret när man vaknade och vad fanns det där....Jo,ännu mera snö :P.
Snö e jätte mysigt....göra lite snö änglar,dricka varm oboy och mysa med filten efter åt,det är det mysiga med snö. 
Bara lilla jag som inte tycker om det kalla och man blir aldrig kvitt sin förkylning....
Så lite sol och värme hade inte varit helt fel nu.
Så lilla solen,om du hör detta...så e du väldigt välkommen tebax nu .

Ska ta och fixa katt lådan innan det är dags att bege sig in till stan och fixa tvätt med morsan.
Det lär ju ta några timmar,sen vill jag bara hem och ta det lungt och mysa. 
 
Så nu ska jag fixa och dona lite....
Love ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0