I need some......


 

Värme.....
Har sökt värme hela dagen,för det har absolut inte varit skönt att jobba när det är 13 grader inne.
Två tröjor,två jackor,två par strumpor,två fläktar och inte ens det blev varmt.
Det är ju så himla sjukt...

Men det var en kul dag iaf, fick ju jobbat med min snutt .
Efter 15.00 rasten så blev allt konstigt och roligt...
Hmmm....undrade vad det va i det kaffet egentligen haha...
Efter jobb körde jag och Sanna några runder,så jag kom hem lite senare än vanligt...
But we had fun...

Väl hemma fick det bli lite bras mys och en varm dusch.
Så nu e man varm i kroppen igen...

Snart hopp i säng....


♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det är SJUKT! Arg blir jag .. Haha vi hade massa skoj idag =D wuhu! Alltid roligt med dig snutt <3 PUSSAR

2010-01-18 @ 00:20:26
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0