Måndag,snö och förkyld.....




Då var det Måndag och snöat har det gjort,trodde faktiskt att det inte skulle komma mera nu.
Men så fel man kan ha...Vaknade av att jag var förkyld,var säkert bara för att vi satt i drag i går på jobb.
Men har varken lust eller tid att bli sjuk nu...

Idag var det dags att fixa naglarna,fina blev dom.
Lila tippar :)  Så nu e jag fin igen ..

Börjar få huvudvärk med och känner för att vila lite,men känns inte som någon bra ide...
Ska upp typ 3.00 i natt..Hur nu det skall gå till haha
Vill verkligen inte inventera så tidigt,e ju inte människa då..
Men det enda positiva i morgon är att jag ska jobba med Sanna och jag e LEDIG efteråt :D

Gud vad jag kände mig gnällig i detta inlägget haha...
Men ibland får man gnälla ;)

Nä,nu så ska jag fixa mat och lägga mig tidigt...

Sweetdreams på er när det väl e dags ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0