Sol och varmt...Ja,tack





f:weheartit.com


Vaknade i morse av att mobilen ringde,det var jobb.Men jag har ingen aning vad vi pratade om,men kan tänka mig att dom undrade om jag kunde komma och jobba...
Men tyvär så e jag dunder förkyld och jag ville verkligen vila ut på min lediga dag.Så vi får se hur det blir i morgon ,om man kommer till jobb eller inte.

Det snöar och blåser rätt så mycket...Var ute och skottade en sväng innan Danne kom,så han kunde få in sin bil...Snällt va ;)
Får väl se om där finna någon snäll själ i morgon,som har skottat fram oss .
Man e rätt trött på detta väder nu...Vill ha SOL och VARMT,så man blir av med förkylningen och blir pigg igen :) 
 

Dags att gå och sätta in lite ved i brasan :)  
Varmt och mysigt,det gillas....

Love ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

bli frisk först gumman <3 inte värt att jobba när man är så förkyld :( snällt av dig att skotta ;) hihi, pussas

2010-01-27 @ 20:56:00
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0