Tiden bara tickar iväg....



I dag har jag en semesterdag,jätte skönt e det faktiskt.
Men det är ju inte för att man ska hitta på något kul denna dagen,som jag har tagit semester.
Ska ner till Malmö,till tand kirurgen :P ,som e mindre kul.
Men snart får man hoppas att jag slipper att åka dit flera gånger.

Idag har jag fått låna Linas bil och det känns konstigt att köra den,e ju inte min bil ...
Men min bil ska in på besiktning och det fixar min darling Danne :D
(Håller mina tummar att den går igenom.)
För jag har ju dubbel bokat mig och jag kan ju inte dela mig ..hihi.
Men hade varit skit bra ibland om jag hade kunnat det.
Men drömmar kan man alltid.
Mindre kul e ju att jag glömde fråga efter stereon till bilen,jag dör ju om jag inte får musik.
Men jag får väl själv stå för underhållningen idag :D

Oj,klockan bara tickar iväg och jag skulle ju hinna städa lite innan det är dags att bege sig.
Får nog ta och fixa det nu,lätt att fastna vid datan ;) 

Pussen på er och ha en bra dag ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0